Дана інформація актуальна тільки для гуртових партнерів компанії SMG.

Компанія SMG підтримує гарантію згідно всіх нормативно правових актів та законів, дійсних на території України,  а саме :

- Стаття 7 п.1. Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (редакція 1.12.2005 р);

- Закону України "Про стандартизацію;

- Цивільного кодексу України;

- Господарського кодексу України, та інших нормативно-правових актів,
що містять положення про захист прав споживачів.

Згідно Статті 9  Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (редакція 2005 р), споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо:

а) товар неушкоджений;

б) товар невживаний;

в) товар, який ви повертаєте, знаходиться в його оригінальній упаковці, в повній комплектації та з усіма наявними бірками.

г) відсутність механічно, хімічних і температурних впливів на туристичний килимок.

Гарантійний термін на самонадувні килимки складає 12 місяців з дня продажу кінцевому клієнту.

Протягом цього часу виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Згідно статті 7.п.1. «Гарантійні зобов'язання» Закону України
«Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (редакція 2005 р) виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробу, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.

     Якщо самонадувний килимок був придбаний і не був реалізований покупцем, компанія SMG підтримує гарантію потягом 24 місяців від дня відвантажування  (Стаття 7 п.1. «Гарантійні зобов'язання» Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (редакція 2005 р.).

Гарантійний строк на комплектуючі виробу повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.

Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

(Стаття 8. Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (редакція 2005 р.):

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни на такий самий або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар

Звертаємо вашу увагу, що згідно ст. 7 п.2. Закону України
«Про внесення змін до Закону України «Про захист прав споживачів» (редакція 2005 р.) магазин, Інтернет-магазин, чи інший субъект господарювання, який є кліентом компаніі SMG, що надає окремий сервіс по строкам гарантії від себе особисто, несе за це самостійну відповідальність:

- Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця, передбачені рекламою.