Шановні покупці і клієнти спортивних магазинів!

Компанія Shambala Mountain Group оптовий постачальник товарів для активних видів спорту з багаторічним стажем роботи в спортивній індустрії. Ми представляємо світові outdoor бренди на українському ринку і наше першочергове завдання - дотримуватися високої якості обслуговування наших оптових клієнтів, допомагати професійно продавати товари для туризму та консультувати вас про застосування, догляд та ремонт спорядження.
Ми підтримуємо гарантію від виробника на спорядження, придбане в авторизованих точках продажу по всій Україні.

Купуючи будь-який товар з різних категорій спорядження, який ми представляємо, ви повинні отримати повну консультацію про товар в магазині, як треба поводитися зі спорядженням, як зберігати та доглядати за екіпіруванням, про правила експлуатації, оновлення програмного забезпечення, гарантії та про терміни зберігання і утилізації (якщо такі є).
Ми працюємо над вашою безпекою в подорожах та комфортними покупками в магазинах наших партнерів. Ви можете залишити відгук, який буде дуже важливий для нас, на сторінці магазину в розділі де купити.
Якщо ви зіткнулися з виробничим браком на товари компанії SMG, які придбали в Україні (список брендів), в магазинах наших партнерів або в інтернет-магазині, не треба впадати у відчай!

Вся процедура займе кілька днів. Вам потрібно дотриматися покрокової інструкції:

  1.  Без паніки та істерики! Немає нерозв'язних питань!
  2.  Звернутися в точку роздрібного продажу.
  3.  Пред'явити товар старшому продавцю або менеджеру.
  4.  Пред'явити чек про покупку в цьому магазині з найменуванням товару, артикулом, кількістю купленого товару, датою на чеку та сумою покупки.
  5.  На місці в магазині продавець постарається визначити причину пошкодження та шляхи вирішення даної ситуації.
  6.  При первинному прийнятті рішення про заводський брак - заповнити анкету і залишити копію собі.
  7.  Товар залишити в магазині.
  8.  Після передачі магазином вашого товару на склад, буде прийнято рішення і дано відповідь відправнику про повернення / заміну / ремонт спорядження.
  9.  Ми дотримуємося Закону України "Про захист прав споживачів", ст.13
  10. Ми вирішимо дану ситуацію в найкоротші терміни і повідомимо менеджеру магазину у вашому місті про термін заміни або ремонту товару, на який надійшла рекламація.


Основні вимоги при поверненні та обміні товару:
- Збереження заводської упаковки, комплектації і товарного вигляду виробу. Комплектність товару, що повертається, повинна відповідати на 100% заводській комплектності, в якій клієнти його отримали: товар, упаковка (внутрішня поліетиленова, зовнішня картонна упаковка), інструкція з експлуатації (якщо вона є);
- Відсутність механічних пошкоджень на повернутому товарі та зовнішній упаковці;
- Якщо товар має заводський брак, а упаковка має вищевказані дефекти, то товар замінюється на новий та повертається клієнтові в упаковці, в якій він був повернутий.

Важлива інформація!

Такі категорії товару як: натільна термобілизна, шкарпетки, засоби особистої гігієни, продукти харчування не підлягають поверненню або обміну!

Повний список товарів які не підлягають поверненню або обміну можна подивитися в законі України «Про захист прав споживачів».

Якщо у вас сталася поломка, інцидент або руйнування при некоректному або неправильному використанні купленого в Україні спорядження, ми порекомендуємо вам відправитися в магазин де купувався товар і вас направлять в ремонтну або сервісну майстерню. Якщо причина усувається, за помірну платувам відремонтують або замінять деталь спорядження.

Список сервісних майстерень в Україні по ремонту туристичного спорядження.

Товари, спорядження, екіпірування, тощо, куплені не в авторизованих точках продажу і не на території України, можуть не потрапляти під гарантійний випадок, гарантійне і післягарантійне або сервісне обслуговування, оновлення ПО та інше!

Приємних покупок! Яскравих подорожей! Великих відкриттів!

Дякуємо, що обрали товари компанії Shambala Mountain Group.