ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ БРАКОВАНОГО ТОВАРУ

При здійсненні повернення товару на склад постачальника, попередньо необхідно:

  1. Подати заявку на товар що повертається в CRM сістеме та вказати причину вовернення.(Це важливо!)
  2. Оповістити менеджера на електронну пошту на адресу: info@smgc.com.ua  об створенної накладної;
  3. Переглянувши заявку, ПОСТАЧАЛЬНИК повідомляє ПОКУПЦЯ про згоду або незгоду на повернення товару;
  4. Отримавши згоду ПОСТАЧАЛЬНИКА на повернення товару, ПОКУПЕЦЬ відправляє товар, обов'язково вклавши копію чека про покупку товару і бланк акту рекламації з інформацією про товар що повертається:

Акт рекламації можна скопіювати за допомогою буферу обміну!

Акт рекламації

                                                                                                                        (Заповнюється на кожен товар ОКРЕМО!)


Назва магазину: * ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАПОВНИТИ
Місто: * ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАПОВНИТИ
Контактна особа: * ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАПОВНИТИ
Телефон: * ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАПОВНИТИ
Дата повернення: * ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАПОВНИТИ

Артикул

Назва товару

Колір

Розмір

№ та дата документа
по який отримано товар

дата продажу товару покупцю

дата повернення товару покупцю

Докладний опис браку  з фото

1

               

УВАГА!
При відсутності опису браку (в акті рекламації) товар буде повернений вам назад.
Коректніше опишіть проблему - це дозволить уникнути зайвих пересилань вироба, і заощадить ваш час і гроші.


Основні вимоги при поверненні та обмін товару:


• Збереження заводської упаковки, комплектації і товарного вигляду виробу. Комплектність товару що повертається повинна відповідати на 100% заводський комплектності, в якій клієнти його отримали: товар, упаковка (внутрішня поліетиленова, зовнішня картонна упаковка), інструкція з експлуатації (якщо вона є);
• Відсутність механічних пошкоджень на повернутому товарі і зовнішній упаковці;
• Якщо товар має заводський брак, а упаковка має вищевказані дефекти, то товар замінюється на новий і повертається клієнтові в упаковці, в якій він був відісланий.
• Відсутність забруднень, сторонніх написів і не видалених наклейок на повернутому товарі і зовнішній упаковці.
Зобов'язання ПОСТАЧАЛЬНИКА:
• Термін рішення про заміну браку від 3 до 7 робочих днів з моменту отримання товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. При цьому ПОКУПЕЦЬ зобов'язаний повідомити ПОСТАЧАЛЬНИКУ про відправку товару і мати підтвердження про його отримання.
• Відправлення товару ПОКУПЕЦЬ здійснює за свій рахунок. У разі підтвердження браку, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується компенсувати ПОКУПЦЕВІ витрати на транспортні послуги.
• Товар, дефекти якого визнаються заводським браком, буде безкоштовно замінений на такий же або на аналогічний. При неможливості обміну товару, його вартість буде повернена ПОКУПЦЕВІ в розмірі ціни, зазначеної в накладній, або додана на особовий рахунок покупця і буде врахована при подальших закупівлях. Остаточне рішення рекламаційного питання здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
• Гарантійні зобов'язання поширюються тільки на заводські дефекти.
• У разі відсутності гарантійного терміну у товару, претензії щодо якості товару приймаються протягом 6 місяців від дати отримання товару у покупця (Закон України "Про захист прав споживачів", ст.13).
• Рекламаційні звернення розглядаються тільки на товари, відвантажені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПОКУПЦЕВІ, не пізніше 12 місяців з дня відвантаження.
• При прийомі товару, в разі необхідності, буде проведена експертиза причин виникнення дефекту кваліфікованими фахівцями компанії SMG. У разі незгоди з рішенням по рекламаційному запиту, ПОКУПЕЦЬ має право запросити проведення незалежної експертизи; витрати на проведення такої експертизи несе сторона, яка програла в спорі.
• Гарантія анулюється, безкоштовний обмін або ремонт не проводиться у разі експлуатації виробу з порушенням вимог інструкції по експлуатації, в разі недотримання правил зберігання, при наявності механічних, термічних, хімічних пошкоджень, при пошкодженні вироба в наслідок стихійного лиха, пожежею і т.п.
• Товари, яки були придбані не в авторизованих магазинах і не в Україні, можуть не потрапляти під гарантійні випадки! І можуть не обслуговуватися як післягарантійні випадки сервісними центрами і офіційним представником компаній SMG.

 

ПРИ НЕДОТРИМАННІ ВСТАНОВЛЕНИХ ПРАВИЛ КОМПАНІЯ SMG ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР КЛІЄНТУ ЗА ЙОГО РАХУНОК !!!