Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія компанії Asolo - це історія про любов до своєї справи, про новаторство, і, зрозуміло, про сім'ю - ми ж говоримо про Італію! А в цій історії - навіть про дві сім'ї.
Отже, післявоєнна Італія - країна повертається до мирного життя і все більше італійців починає проводити час в горах. А там, де мова про прогулянки і більш складні походи, відразу ж постає питання про комфортні і надійні черевики. У 1946 року Оресте Занатта (Zanatta) з дружиною відкривають невелику взуттєву майстерню. Згодом справа розширюється, і крім ремонту сім'я Занатта починає шити взуття. Цех розташувався в невеликій комуні Нервеза-делла-Баталья, в провінції Тревізо - місцевість, історично славилася своїми чоботарями. Черевики виготовлялися з цільного шматка добірної шкіри і литої гумової підошви. Таке взуття було надійним, практично непромокаючим і чіпко тримало ногу на каменях.
Йшли роки, 60-ті змінилися 70-ми, попит на трекінгові черевики невпинно зростав. А разом з попитом ріс і бізнес, яким керувало вже друге покоління родини. Амброзіана Занатта, його брати і сестри, працювали на благо сім'ї і це давало свої результати - маленька майстерня розширилася до успішної взуттєвої компанії.
У той же час і в тій же провінції Тревізо, Джанкарло Танці (Giancarlo Tanzi) відкриває компанію, ім'я якої дало місце заснування - «взуттєве місто» Азоло. У 1975 році Джанкарло був першим, хто вирішив для виготовлення взуття застосувати новий, призначений для армії, матеріал Кордура. Ідея використовувати в туристичному взутті синтетичну тканину з відмінними характеристиками на розрив і стійкістю до стирання мала великий успіх.
До речі, ця інновація змінила не тільки звичний на той момент зовнішній вигляд трекінгових черевиків, але і ринок туристичного взуття в цілому.
Далі - більше, Джанкарло не зупиняється, і зі своєю командою впроваджує проміжну підошву Asoflex, покликану зробити тривале пересування по складному рельєфу більш комфортним. А в 1980 році, першим в індустрії, застосовує в туристичних черевиках мембрану Gore-Tex. У 1985 році народжується інноваційна на той момент система AFS - двошаровий альпіністський черевик, зовнішня шкаралупа якого виготовлена з монолітно сформованого термопластика з адаптованим внутрішнім черевиком. Таке взуття було міцним, значно менше важило і забезпечувало нозі комфортну посадку. На початку 90-х компанія впроваджує нову розробку - суцільнолиту проміжну підошву Asoframe, що забезпечує захист від пошкоджень носка й п'яти. Крім цього, регулюючи товщину захисту індивідуально для кожної моделі, можна було надати взуттю необхідну жорсткість.
І нарешті, в 1998 році обидві історії з'єдналися. Діти Амброзіано - Анна, Марко і Люка викуповують контрольний пакет акцій компанії Asolo. Новий союз був взаємовигідним - третє покоління родини Занатта очолило авторитетний бренд з високою якістю продукції, що виготовляється, а компанія в свою чергу отримала нові інвестиції. Що негайно вилилося у відкриття нової власної взуттєвої фабрики в місті Сібіу, Румунія. Це дозволило значно розширити виробництво, залишивши за собою контроль якості. У Нервеза-делла-Баталья була відкрита нова штаб-квартира компанії та логістичний центр, продукція з якого відпускалась в більш ніж 40 країн по всьому світу. У тому числі і в Asolo North America, Inc, свою філію в США.
Новий погляд на дизайн взуття дозволив при збереженні технологічності зробити його більш привабливим для широкого ринку. У 2005 році модель черевиків FSN 95 GTX заслужено отримує нагороду «Краще туристичне взуття року» авторитетного в Америці журналу Outdoor. Модель, що випускається на протязі більше 15 років, користується великою популярністю і довірою в армійських підрозділах і силових структурах в багатьох країнах світу.
Компанія не зупиняється в розробці нових технологій і впровадженні інновацій і в наш час. Розширилася жіноча лінійка - черевик, крім розміру, повинен враховувати анатомічні особливості жіночої стопи. Значно збільшився вироблений асортимент взуття для легкого трекінгу та прогулянок на природі, вдосконалюється взуття для важкого трекінгу, альпінізму і висотних досягнень.
Зараз Asolo, зберігши фамільні риси і не зупиняючись у розвитку, входить в п'ятірку лідерів по виробництву туристичного взуття в Європі.