Кількість
|
Вартість
|
||
|
Smartwool – провідний американський бренд, який славиться своїми товарами, виготовленими із вовни мериносів: стильним одягом, термобілизною, технологічними шкарпетками для активних видів спорту та міста, аксесуарами.
…“GO FAR, FEEL GOOD”…
Філософія Smartwool грунтується на трьох принципах:
Комфорт
…”FEEL GOOD”… Почуватися добре.
Однією із переваг вовни мериносів є її зручність. Але те, як ми конструюємо одяг чи шкарпетки, може впливати на ваші відчуття. Ми використовуємо філософію дизайну «зсередини назовні», щоб переконатися, що наш одяг є якомога зручнішим. Вся категорія одягу Midlayers виготовлена на 100% із вовни мерино. В спідній білизні всі шви є пласкими, аби не викликати подразнень та натирань. В шкарпетках основний фокус - зручність при будь-якій активності.
Фасон
Зручність та практичність.
Вам захочеться носити наш одяг щодня. Він стане для вас улюбленим предметом гардеробу, як для аутдор активностей, так і для повсякденного використання.
Довговічність
”GO FAR”…Тепер ви можете йти ще далі.
Вовна мериносів є міцним природнім волокном, але із часом вона зношується і розпадається. Ми проектуємо та виготовляємо наші продукти в такий спосіб, щоб подовжити термін їх експлуатації. Завдяки нашій технології Indestructawool, яку ми використовуємо при виготовленні шкарпеток, нам вдалося досягнути на 30% більше їхньої зносостійкості. Із цією ж ціллю в одязі ми застосували технологію Core Spun, яка збільшила зносостійкість нашого легкого одягу без втрати комфорту. Так улюблені речі із мериноса будуть служити вам ще довше.
ІСТОРІЯ
Все почалось в 1994 році із ідеї. Із ідеї про комфорт. Подружжя лижних інструкторів, Пітер і Петті Дьюк із Стімбот Спрінгс, штат Колорадо, проводили більшість свого часу на сніжних схилах за різної погоди. Вони як ніхто інший знали ціну комфорту, теплих та сухих ніг. Це наштовхнуло їх на сміливе рішення розпочати власну справу і створити лижні шкарпетки, які б добре зігрівали в холодну погоду та тримали ноги сухими та теплими протягом дня, абсорбуючи та відводячи надмірну вологу від шкіри. В той же час виріб мав пом’якшувати прошарок між ногою та жорсткими стінками лижних черевиків, бути достатньо тонким, щоб не скупчуватись, не сповзати, та не натирати мозолів, і головне - бути приємним до тіла. Ідеальним матеріалом, який зміг би впоратись із такою задачею, стала вовна овець мериносів. Так з’явився новий бренд лижних шкарпеток із «розумної вовни» - Smartwool.
В 1995 році компанія вперше виходить на великий ринок із своїм товаром і стає першою компанією в США, яка починає виробляти високотехнологічні лижні шкарпетки із вовни мериноса. Пізніше Smartwool розширює своє виробництво і випускає на ринок шкарпетки OutDoor, Hike, Trekking, Hunting & Fishing, Snowboarding, Running, Cycling та Lifestyle серії.
В той час провідні виробники шкарпеток та аутдор одягу віддавали перевагу виробництву із синтетичних матеріалів. Вовна асоціювалася із якимось грубим нетехнологічним матеріалом, і вважалася непрактичною. Smartwool змогла довести протилежне і очолила революцію в області виготовлення речей із вовни мериносів. Присвятивши багато часу пошукам нових методів обробки сировини та вдосконаленню технологій виготовлення пряжі, Smartwool досягає високих результатів у виробництві.
В 1999 році Smartwool вперше запускає своє виробництво одягу, головним матеріалом у виготовленні якого також є вовна мериносів. Так на світ з’являються серії Merino 150, Merino 195, Merino 250. Пізніше розробляються серії одягу PhD/Sport, із використанням комбінації вовни та синтетичних волокон.
На сьогоднішній день Smartwool є дочірньою компанією VF Corporation.
СИРОВИНА
Основними постачальниками сировини для Smartwool є фермерські підприємства в Новій Зеландії, де розводять велику кількість поголів’я овець породи мериносів. Колись давно цю породу овець було завезено туди з Іспанії. На високогірних новозеландських пасовищах вівці змогли пристосуватися до нелегких погодних умов. Їхнє хутро захищає їх, і дозволяє легко переносити як жарке спекотне вологе літо, так і суворі холодні зими. В цьому й полягає його унікальність. Мериноси - тонкорунні, відрізняються від решти порід овець високою якістю вовни, а саме - чесаної вовни, камвольної, яка складається із тонких м’яких волокон (15-25мкм), які характеризуються високою гнучкістю та міцністю.
В 2010 році Smartwool підписує контракт на поставку вовни мериносів із New Zealand Merino Company. Дані домовленості діють і на сьогоднішній день.
ZQ Merino та SMARTWOOL
В 2005 році Smartwool переглядає свою співпрацю із постачальниками вовни, та висуває головну вимогу, згідно якої фермерські підприємства мають відмовитися від практики м`юлесінгу (видалення смужок шкіри навколо сідниць у овець для запобігання паразитарному захворюванню). Це негуманно по відношенню до тварин.
Згодом Smartwool розпочинає співпрацю із компанією ZQ Merino. Фірма регламентує відносини між компаніями-постачальниками вовни та компаніями-покупцями, які дотримуються встановлених правил задля досягнення таких цілей:
- забезпечити гуманне ставлення до овець (в процесі вирощування та утримання, вигодовування та стрижки),
- забезпечити справедливе ставлення до виробників вовни, здорові правила бізнесу,
- мінімізація впливу фермерських господарств на навколишнє середовище, сприяння захисту довкілля.
Завдяки цьому здорові вівці дають хорошу вовну, яка відповідає необхідній сертифікації, а ми отримуємо якісну сировину, із якої виготовляємо наші товари для вас, аби ви насолоджувались комфортом. Таким чином захищені діяльність та всі сфери виробництва (від джерела надходження сировини до кінцевого споживача) і всі задоволені результатом такої співпраці.
ВИРОБНИЦТВО
Виробничі потужності по виготовленню шкарпеток серій PhD® Pro Socks та PhD® Socks, Lifestyle знаходяться в США.
Серія Classic HIKE- виготовляється в Італії.
Серія Lifestyle No Show- виготовляється в Кореї.
Одяг Smartwool виготовляє на своїх фабриках в Азії.